Hur ser det ut för andra? Jag har under halva mitt liv (över 15 år) levt med en man som utsatt mig för psykisk misshandel. Hon har complex ptsd från dålig barndom och gamla förhållande.
MIND BLOWING 🤯 GOLGARI MIDRANGE SYNERGY 💀 Mythic D&D Gameplay Standard
Får jag det stöd jag har rätt till i skolan? Han låter inte mig att röka. Jag förstod det inte till en början och klandrade alltid mig när olika.
Mitt ex gjorde slut med mig detta år i januari pga att han förlorade tilliten för mig.
I don't mind to sing loudly on the train. Arbete och skola är grundpelare i vardagen. Han får mig att känna sig speciell, på ett sätt som jag kan inte förklara. Jag har aldrig träffat en kille som faktiskt bryr sig så himla mycket om mig.
Hur har du det med livet just nu? Hur funkar det för andra? Vi har haft en svår period efter när jag fick reda på att han skrev och pratade med sin tidigare. Jag känner mig helt förkrossad, vi båda älskar varandra.
Hem mind forum relationer folk beter sig annorlunda mot mig 19 augusti 2022 kl.
No es lo mismo qe en este. No es lo mismo qé decir i don't mind singing l ou dly on the train? Depression att känna sig nere har de flesta av oss upplevt. Kan jag berätta för chefen att jag mår dåligt?