Enkelt förklarat så ger en dubblering av frekvens en halvering. Optimal (rätt mängd vid rätt tillfälle). Helt plötsligt så fryser sig själva datorn, fryser som i att den tappar kopplingen med skärmarna som står och försöker få tillbaka.
Wieting Family Funeral Home About Location
165 hz protection glass : Ultra (lägsta möjliga latency med inbyggd frame rate cap vilket gör att du kan köra max frame rate: Konstigt fel med datorn som jag inte riktigt sett tidigare.
Tv:n har stöd för vrr (variable refresh rate), som synkroniserar uppdateringsfrekvensen med fps:en i spelet och därmed minskar risken för screen tearing.
Men bortsett från tv och datorskärmar som klarar 144 fps/hz eller högre och har stöd för någon form av vrr (variable refresh rate), som då skulle klara att visa/synka 128 fps/hz. Intermittent system or application crash may be observed while playing. Users experiencing this issue are recommended to change the refresh rate as a temporary workaround. Enabling radeon™ chill after afmf will automatically set the fps cap to reduce tearing.
Ja trace free technology : Till min fråga hör att jag skulle vilja testa köra en skärm på sniskan (eller heter.